@whatsapp
@telegram
تماس با ما

لودسل و اورلود

 

اورلود : عملکرد این سیستم به دو دسته تقسیم میشود :

 نوع اول با کنترل جریان موتور : زمانی باری سنگین تر از حد ظرفیت جرثقیل (SWL)  حمل میکند برای جلوگیری از آسیب جدی به بخش الکتریکی و مکانیکی و سازه دستگاه از این وسیله کارآمد استفاده میکنیم .

نحوه عملکرد اورلود کنترل جریان به گونه ای است که جریان اضافی تر از حد نامی موتور را تشخیص میدهد و برای جلوگیری از سانحه سیستم را متوقف میکند .

نوع دوم با کنترل فشار : عملکرد این نوع از اورلود دقیقا مثل نوع اول میباشد با این تفاوت که میکروسوییچ با قرار گرفتن زیر فشار اضافه تر از حد معمول باعث توقف سیستم میشود و از آسیب و سانحه جلوگیری میکند .

لودسل : یک نمایشگر دیجیتال متصل شده به قلاب که میزان وزن بار را نشان میدهد .

مزیتی که نسبت به اورلود دارد قبل از این که سیستم از کار بیفتد میزان دقیق وزن را نشان میدهد و اپراتور هرگز باری اضافه تر بلند نمیکند شرکت رونامیک با ارائه بهترین قطعات با نازل ترین قیمت ها از مرغوب ترین برند های موجود در بازار آماده خدمت رسانی میباشد .

 (C-rail)سی ریل یا سیستم فستون(Festoon): نوعی سیستم برای انتقال و هدایت خطوط برق رسان در جرثقیل های سقفی و بازوی و دروازه ای که معمولا برای چیدمان منظم و مرتب کابل های کنترل و قدرت در فواصل کوتاه کاربرد دارد .

معمولا برای سهولت حرکت کلید فرمان جرثقیل در امتداد پل جرثقیل نصب میشود .

در برخی از جرثقیل ها که طول مسیر کوتاه تری دارند میتوانیم ازین سی ریل استفاده کنیم در غیر این صورت باید از شینه برق رسان یا قرقره و سیم بکسل استفاده کنیم .

اجزای  (C-rail)سی ریل یا سیستم فستون(Festoon) :

(C-rail)سی ریل ، قرقره ، قرقره راهنما ، بست ابتدا و انتهایی ، بست نگهدارنده سی ریل و کلمپ نگهدارنده

مزیت (C-rail)سی ریل :

سهولت در نصب

سهولت در حرکت و جابه جایی

قیمت به صرفه و اقتصادی

عمر و دوام بالا

نوعی جرثقیل سبک و کارآمد که معمولا برای خطوط تولید،انبار ها،مونتاژ استفاده میشود که این امکان را به ما میدهد که با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را داشته باشیم

اجزای تشکیل دهنده ریل kbk عبارتند از: کلمپ اصلی،ریل kbk،کلمپ فرعی،درپوش،استوپر، بست ایمنی،واسط قرقره و بالانسر،پایه اتصال، پیچ اتصال،قرقره ریل،قرقره کابل

ریل kbk قلب تپنده خطوط خودرو سازی میباشد و نه تنها فقط خودرو سازی بلکه خیلی از مشاغل که نیازمند جا به جایی (سبک) میباشند میتوانند از این محصول ارزده بهرمند شوند که به چند دسته تقسیم میشود:

ریل kbk به صورت مونوریل

در این مدل یه ریل به کمک کلمپ اتصال اصلی به سازه متصل میشود و ترولی دستی یا برقی در داخل ریل حرکت میکند

ریل kbk به صورت تک ریل

در این مدل دو ریل به کمک کلمپ اتصال اصلی به سازه متصل میشود و یک ریل فرعی به کمک ترولی و کلمپ فرعی در داخل دو ریل حرکت میکند و سایر ادوات در داخل ریل فرعی قرار میگرند

ریل kbk به صورت جفت ریل

در این مدل دو ریل به کمک کلمپ اتصال اصلی به سازه متصل میشود و دو ریل فرعی به کمک ترولی و کلمپ فرعی در داخل دو ریل حرکت میکند  به هم متصل شده و یک کلسکه داخل دو ریل فرعی قرار میگرند و ادوات به کالسکه متصل میشوند. در ایران عمدتا بصورت دستی مورد استفاده قرار میگرد اما با این وجود نسبت به جرثقیل های برقی مشابه بسیار سریع تر و با کمترین فشار جا به جا میشنود. شرکت رونامیک توانسته برای اولین بار در ایران ریل kbk 6کاره تمام برقی و ریل kbk تلسکوپی طراحی کند و به مرحله اجرا برساند و در چند شرکت نصب کند.

برتری و مزیت ریل KBK نسبت به جرثقیل عبارتند از:

سهولت نصب و راه اندازی

قیمت مناسب تر

سرعت جابجایی بالاتر

امکان اجرا در فضا های کوچک

امکان جابجایی در محل دیگری

قابلیت ارتقا و تغییرات

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *