@whatsapp
@telegram
تماس با ما

ریل های سقفی KBK

ریل های سقفی KBK

ریل های سقفی KBK

ریل های KBK به دلیل نوع طراحی و عمل کرد سریع در جابجایی های سبک در صنایع مختلف و خطوط تولید مورد استقبال زیاد قرار گرفته است . تکنولوژی این ریل ها بر اساس ریل سقفی KBK دماگ آلمان بوده است و با طراحی خاص خود در تیپ ها و ظرفیت های گوناگون ارائه می شود .  ریل های KBK با توجه به مزیت های زیادی مانند اشغال فضای کم , سبک بودن استراکچر فلزی ، سرعت عمل بالا در جابجایی ، جایگزین خوبی نسبت به جرثقیل های سقفی بوده و راه حل مناسبی برای خطوط تولید جهت جابجایی و مونتاژ قطعات می باشد . 

انواع ریل های KBK

ریل های KBK تک پل :

ریل های سقفی تک پل KBK برای حمل بارهای طولی و عرضی در سالن ها مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع از KBK قابلیت نصب و اجرا در طول های مختلف بصورت دستی و برقی بوده و ضمن ایمنی و سرعت عمل بالا می توان بارهای سنگین را با فشار نیروی کم جایجا کند . ظرفیت این تیپ از ریل ها 50 الی 2000 کیلوگرم بوده و فوق العاده کم استهلاک می باشد .

ریل های KBK تک پل رونامیک :

ریل های KBK دو پل :

ریل های سقفی دو پل KBK همانند تک پل آن برای حمل بارهای طولی و عرضی در سالن ها مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع از KBK بصورت دو ردیف ریل KBK با فاصله طراحی شده کنار هم قرار می گیرد در این روش ریل متحرک به دلیل نوع خاص اتصالات بکار رفته قابلیت حرکت در مسیر های غیر موازی را دارا می باشد و قابلیت نصب و اجرا در طول های مختلف بصورت دستی و برقی بوده و ضمن ایمنی و سرعت عمل بالا می توان بارهای سنگین را با فشار نیروی کم جایجا کند . ریل های سقفی دو پل قدرت و قابلیت حمل بیشتر بار را نسبت یه تک پل دارد و ظرفیت این تیپ از ریل ها 50 الی 2000 کیلوگرم بوده و فوق العاده کم استهلاک می باشد .

ریل های KBK دو پل ( شش کاره برقی ) رونامیک :

ریل های KBK منحنی :

ریل های سقفی  KBK منحنی برای جابجایی تجهیزات در مسیرهای لوپ ( منحنی و کرو ) در خطوط تولید و مونتاژ صنایع مختلف از جمله خودرو سازی ها استفاده می شود . ظرفیت این تیپ از ریل ها نیز بین 50 الی 2000 کیلوگرم بوده و کابرد آنها در مسیر خط منحنی می باشد .

ریل های KBK منحنی رونامیک :

قطعات جانبی و یدکی ریل های KBK رونامیک :